Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 30 januari 2010 21:18

Monterade färdigt överskåpen...

Blir en sväång till IKEA får att inhandla avslutningshylla till överskåp.

Sen ska det målas lite... Blir väldigt fint i lill köket...

Lilla papperspåsen som hänger på dörrposten innehåller  mina rökelser å har hängt med enda sen jag flyttade hemifrån..        

Av upptagen - 30 januari 2010 16:43

Jaha, nu är morfar/pappa här igen och hjälper till att sätta upp överskåp i köket...

Janne och morfar höll på här vid lunch tid att byta 2 st underskåp och bänkskiva...

Dom e duktiga..

Bild kommer ...När de d klart

Av upptagen - 29 januari 2010 08:37

Maja var en TIGER...  

Av upptagen - 29 januari 2010 08:32

Så kom TROLLEN hem i måndags en timme senare alltså kl 20.00

De var trötta men nöjda efter en lång helg med pappa. Så här såg Emma ut...  

Av upptagen - 29 januari 2010 08:31

Har inte skrivit något sen i måndags... Så man får lite dåligt samvete...

Av upptagen - 28 januari 2010 19:38

Zafina vägde 7,2 och är 40,5 cm hög...  

Av upptagen - 25 januari 2010 17:54

Åååå vad jag längtar...


Av upptagen - 23 januari 2010 19:43

Så imponerad av denna hund.

DET VAR 10 ST  SUPERHJÄLTAR här hemma och hon fixade det galant..

Hon fick vara i köket där låg hon och sov medans barnen lekte, hon mös när barnen sedan kom in och hälsade på henne.

Nu var barnen också väldigt duktiga, de gick bara in när någon vuxen var med och de respekterade henne om hon sov.

Så kalaset gick smidigt...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards