Alla inlägg under maj 2010

Av upptagen - 30 maj 2010 23:48

Zafina fick en jätte fin bur som hon ska ha när hon åker bil....

Å vi köpte ett JÄTTE STORT koppel.. Som va SÅ KAXIGT...

Om det är någon annan som nämt något om detta så tro inte på na.... =)

Kopplet KOMMER passa efter mindre/större justeringar.. =)


För övrigt så va Trollen jätte duktiga att åka karuseller.... MEN MEN... DE HAR LITE Å LÄRA

Om jag inte hade gjort min nack op.. så hade jag valt denna karusell...  

Av upptagen - 30 maj 2010 23:44

Först ut med tårta till Jannes Mamma.. Sen tog vi med henne till Västerås Marknad och lämnade Zafina hos Jannes Pappa...

Janne åkte karuseller med Trollen så han nästan spydde... =)

Efter karusell åkandet så bar det iväg till Mamma/mormor å firade henne...

                  

Av upptagen - 30 maj 2010 23:41

Blev väckt 7 i morse av goingarna....     

Av upptagen - 30 maj 2010 23:38

Oj Klockan e mycket.... Så jag slänger in bilderna utan text... Sorry...                

Av upptagen - 28 maj 2010 08:56

....kommer.. Jag å Janne har inte synkat våra tider i veckan.. Å det är bara jag som kan lägga in bilderna.. Så han måste föra över TILL MIG för att jag sedan tankar in I BURKEN...

Bökigt värre.. Så SNART KOMMER BILDERNA.......

Av upptagen - 28 maj 2010 08:41

Å de tar kort när jag inte vet det.. Har hittat många roliga kort.. här är dom 3 senaste....       

Av upptagen - 28 maj 2010 08:16

Janne har redan åkt till jobbet när vi vaknar...

Maja är  den som är piggast.. Hon är påklädd å klar när vi övriga funderar på om vi hinner snooza 5 till...

Hur som, så vaknar sen Emma hon är inte lika pigg men hon klär på sig utan knot..

Jag ramlar ur bingen 2 snooz senare än trollen...

Låt mig då tala om att Stor Troll vaknar 6.30-7.00 Lill troll strax efter jag som sagt lite senare..

Zafina har fullt shjå...Hon e med på alla procedurer..

Roligaste är nog borsta håret... Hon sitter med ute i hallen å väntar på sin tur...

Sen bär det iväg till skola/dagis..

Oftast är Zafina med..

När TROLLEN är iväg så passar  Zafina på att äta å sova ... ca.8-12

Hämtar Maja först, då sitter Maja å Zafina å småpratar lite medans jag hämtar Emma.. Å varje gång vi kommer ut fr dagis så möts vi av samma syn.. Zafina som hänger i bakrutans fönster å spanar.. Å nu sist hängde även Maja..

Bilden är inte klockren.... Men det går nog å se.., om man anstränger sig ... 

När Dagis å skola är slut blir det ganska ofta ett besök hos PROFFSEN...

Där passar jag ju även på att släppa lill Råttan.. Sen hem till matlagning å stök...

Nu kommer dessa rutiner å ändras då jag över sommaren börjar jobba, ganska mycket oxå...

Så mormor å morfar får ta ett stort ansvar för både Troll å Råtta...

Det blir tidiga mornar,  hämtningar å lämningar...Hemma får det förberedas på ett annat sätt än vanligt, å alla får hjälpa till på ett annat sätt.. Jag är ju inte hemma om dagarna längre...

SKÖNT!!! å lärorikt för Trollen ..


Det kommer säkert att gå bra.. =)

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards