Alla inlägg under oktober 2010

Av upptagen - 11 oktober 2010 09:30

ÄNTLIGEN kan jag öppna ögonen utan att det värker i hela kroppen av trötthet.. Har jobbat som en tok och klev i fredags av ett LÅÅÅÅNG PASS på 9 dagar/nätter, kvällar och delade turer, totalt 99,5 tim..

Har varit som en ZOMBIE hela helgen, men nu e ja PIGG igen.. SKÖNT!!



Nu är huset sålt i Surahammar... Den första oktober såldes huset och vi har flyttat till Ramnäs..

Och den första oktober köpte vi PRO arnas hus.. Fast vi startade redan flytten den första september.. Vilken månad...

Vi har flyttat å städat å jobbat å sysselsatt barnen å lill Råttan som dess utom fyllde 1 år..

VI HAR FÅTT EN MASSA HJÄLP AV PRO arna MED ATT BÄRA,STÄDA Å PASSAT TROLL Å RÅTTA..

TACK SÅ JÄTTE MYCKET..


Ett årsdagen..

Det firades med tårta och dagen till ära fick Zafina sitta med vid bordet..

Hon åt mkt försiktigt å njöt av att få sitta med oss å fika... Visst är man lite knäpp och jag som alltid varit emot att förmänskliga djur..

Men det är svårt att låta bli att skämma bort den Lilla Råttan..

Hon ligger framför öppnaspisen på EGNA kuddar med SITT täcke..

Hon har eget "rum", alltså vi har byggt ett eget kryp in i vårat sovrum åt henne..

Där sover hon halva nätterna för att sedan hoppa upp till oss.. Väl i våran säng ligger hon mellan mig å Janne å knuffar ut mig mot kanten.. Skit groda!! =) Janne brukar flytta över henne på andra sidan så hon får ligga på hans arm, å där sover hon tills vi väcker henne...


Små Trollen har haft en spännande höst, de har börjat i första respektive förskoleklass.. De är SÅ STORA nu!!! De har fått nya kompisar och leker hela dagarna på fritids..

Jag har ju jobbat väldigt mycket så att de har faktiskt gått på fritids till 15.00, då hämtar PRO arna dom...

De har inte varit hos deras pappa på 1 månad då han har haft fullt upp med semester, utlandsjobb och flytt.. Han håller på att flytta till Malmköping å dessutom börjat jobba i Stockholm. Så det är omställningar för Trollen nu.. LÅNGA RESOR.. Men de är duktiga.. Så om 2 veckor ska de träffa pappa.. Då ska vi passa på att tapetsera, slipa golv och öppna upp en dörr..


Har lyckats med att packa bort sladden som gör att jag kan tanka över bilder till datorn.. Därav inga bilder än... Ska lägga en PRIO på att hitta den..


Annars inget nytt...

Jo, vi har ju låtit Zafina springa på ovalen... Oj,oj oj viken duktig tjej...

Senast i går, då det var exakt tid som gällde.. Det har ju tydligen knorrats om att tider som är manuella är glädje tider, men kan nu konstatera att det var EXAKT DET.. GLÄDJETIDER... Eller rättare sagt "hållkäften tider" (detta uttryck är taget fr TV närmare bestämt  programmet halv 8 hos mig.. och kan kortast översättas som något bra,roligt lyckat, snyggt) Alltså ingen behöver ta åt sig å känna sig träffad eller liknande... =)

Tillbaks till den fina tiden.. Zafina 19.99 medan hennes bror Cash  hade 19.60 och

Figo på medel hade 34.99 Kan det bli roligare än så!! NÄÄÄÄ!

Så klart man e STOLT å tittar man på rutinerade hundar så ligger de jävligt bra till..

Nä nu får jag sluta å skriva så här.., över till lite mer allvarligar saker...

Kom inte på något så vi hörs när jag hittat sladden...

Kramar... ELLER som vi UNGDOMAR säger  KRAMIZZZ =)






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards