Alla inlägg under maj 2010

Av upptagen - 18 maj 2010 08:45

Vi har inte lyckats fånga FIGO på bild.... Men vi har konstaterat att han måste vara för snabb för fångas på bild.... ÅTERKOMMER MED MER SEN...


En annan i familjen är denna undercover springare... DETTA ÄR den snygga tiken jag talat om.... =)     

Av upptagen - 17 maj 2010 23:16

Hon e verkligen så här PÅ... Lite smått så här

Typ...-HALLÅ!!!!! VAD GÖR DU?????  FÅR JA VA ME...!!!  ÅHH,ÅHH HAR DU KARRA!! eller SKA VI SPRINGA... FORT LIKSOM.... AHH,DU VET!!! TYP DRYG!


Tack Anders & Lisa för ZaFINA  och TRÄFFSÄKRA kort... =)  


Av upptagen - 17 maj 2010 12:45

Oj, jag pratade med mamsen igår å hon berättade... TROR NI jag kommer ihåg va hon sa...   NOOOOOT!


Så snälla mamma om du läser detta kan du själv skriva vad den sygga tiken hette...

Jag har hjärnsläpp...=)


Vi kommer snart farandes...

Av upptagen - 16 maj 2010 12:51

Måste ändra lite av mitt tidigare inlägg "tufft att ha kennel"... Har lokaliserat tiken jag nämde... Så efter träningen skall jag redigera och lägga ut igen....

Kramar...


Av upptagen - 15 maj 2010 18:38

Åhhhh hej va fint väder vi fick...

Man glömmer nästan bort hur dagen har varit pga den oväntade värmen...

Fick inte med Soya ner till WR..

Träffade Hanna med H... En söt liten tös... Inte så stor som jag hade förväntat mig... Kul att bli överraskad.. Hon var inte bara vacker utan även SÖT...

Våran lill Råtta fick drälla nere på banan.. Jag hade redan innan vi anlänt talat om för sambo och Troll vad som fick göras och inte göras...

Inte mata NÅGRA hundar , inte hälsa eller stå ivägen för andra hundar och Zafina måste ha 2 koppel på sig...


Sambo och Troll va me...




Hur som en trevlig och VARM dag...

Och som vanligt  ETT STORT GRATTIS TILL ALLA FINA PLACERINGAR OCH TOBBE  50 åringen...


Nu skall jag ta å mysa lite .. I morgon är det dax igen...Då rund...

Ryktet säger oxå att Hallstahammar är osäkert ikväll/natt... Får återkomma med MER info imorgon om de...=)

ALLTSÅ DAGENS SCOOP...... VARMT IDAG!


Av upptagen - 14 maj 2010 14:44

Oj oj,oj va intressant det kommer att bli...

Tänk att få träffa Hanna me H..

Cashen kommer att va på plats och jag MÅSTE ju ner å reka...

Ska lura ner Soya oxå...

Vädret imorgon skall nog kunna bli fint... Om inte annat så har jag läst om lager på lager... =)

Ska även bli kul då det är en oldis på plats... 50 TAGGAR inte illa...

Med andra ord det ska bli jätte, jätte, jätte, jätte, jätte spännande imorgon... Få se om det blir några scoop....


Av upptagen - 13 maj 2010 11:52

Oj va jobbigt att behöva ducka hela tiden.. Tur att små Trollen kom på ett bra sätt att skydda sig från oväntade /väntade skottsalvor... Nästa gång kanske de slipper full mundering...     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards