Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Västerås tävling...

Av upptagen - 6 juni 2010 18:05

Som vanligt när Västerås bjuder på tävling så är det fint väder med strålande sol...

För PROFFSEN gick det så där.. Jackson verkade fila naglarna i buren å lika så Marta... =)

Nu är det bara å spotta å svära ett tag.. =) För vinna vill man ju...

Pinto va duktig 3 idag, Banana Split vann på 34 blankt.. Starkt jobbat.!

Såg inte så mycket av loppen idag trots att jag såg alla...

Jag stod som funktionär å tog tid så jag var mest koncentrerad på buren, klockan och mållinje..

Jag å Gunilla tog manuell tid.., hon va klockren i tagningen.. Hon lyckades till och med  ta samma tid som den icke manuella klockan.. Inte illa.. 


Annars så kan jag tala om att MIN Janne var handler idag åt PROFFSEN... Han fick vara med pappa å kolla stoppet vid trasan. Sen va han med mamma inne i depån och hjälpte sedan att starta Marta... Kul!

Sen va han PRAO tandläkare åt en hund vid målstopp som hade varit lite för PÅ och fastnat med munkorgen... Det löste sig utan större skador hunden va cool..

Så med slut facit på denna tävlingsdag..

Fy fan....,klocka, varmt, Janne debuterade och roliga hundkappare.. Å roliga så menar ja roliga, det var sura hundkappare( fast dom vunnit) TOKGLAA Hundkappare fast dom "bara" kom trea..

Hundkappare som kan skämta..TYP PELLE MED GRANNE...

Gamla hundkappare som kom ner å kollade...

Hundkappare som inte ÄR hundkappare men som gärna vill bli...

Å sen lite fy fan igen.. Men det är bara att ta nya tag till nästa tävling.. Å jag kan säga så för JAG har SÅ många hundar jag tävlar med..=)

Nu ska vi grilla lite ringa mammsen å sen ska jag pussa på små Trollen som vart hos pappa ihelgen...

Nästa helg kommer jag blogga fr. ÅRE... Undrar vilka som springer där..?

Hur som så är det lätt att blogga om tävlingar, värre är det för dom som måste referera eller skriva statestik.. Det måste ju vara svårt att inte lägga till egna kommentarer i detta.. Jag skulle inte fixa det.. För skriver man statestik måste man ju vara saklig utan personliga referat..

Så all heder åt Västerås statestik skriverska.. Mikaela..

Kram på Er eller som jag sett i andras bloggar..

KRAMIS...

Glömde en sak, det blev en rejäl åskskur efter tävlingarna.Ryktet sa att Hälla MAXI blev strömlöst.. Tur att tävlande hundar slapp ovädret!!! =)


 
 
Mikaela

Mikaela

7 juni 2010 21:49

Bra med rådiga debutanter:)
Eftersom Mulles munkorg blev kaputt har han nu fått en redig en. Hans tänder sitter där de ska fortfarande!

http://mcchrills.dinstudio.se

 
Ingen bild

Marie S

9 juni 2010 00:14

Nu Sofi får du verkligen fira stort! Jag har nämligen frånsagt mig uppdraget som webmaster för Anncie och Tobbe's hemsida. Jag är förbannat trött på dina sarkasmer hela tiden. Vet inte om du har förstånd nog att begripa vad det är du håller på med. Hade du varit 14 år gammal hade jag köpt det hela, men du är en vuxen människa som borde ha lite mer förstånd innanför skallbenet. Mig knäcker du inte i första taget, men tyvärr förstör du för så många andra på vägen till ditt mål (vad det nu än må vara).
Jag skulle skämmas om jag vore du! Lyckönskningar till "proffsen"!
Mvh Marie
En "glad amatörtränare" som älskar sina hundar och dom allra flesta medmänniskor!

 
Ingen bild

Sofi

9 juni 2010 07:37

Mikaela... Janne är så förtjust i Mulle... Å vad bra att tänderna sitter där de ska...=)

Mari S... ? Tackar för din kommentar... Men hänvisar ytterligare svar eller kommentarer till DIN egen blogg... JAG vill INTE ha något med dig att göra...
http://mibisan.blogg.se

 
åsa

åsa

13 juni 2010 08:48

Undrar vad som hänt stackars Marie..som hon uttrycker sig!!!!

http://emmalines.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av upptagen - 7 augusti 2016 15:50

http://whippet3-0.webnode.se/

Av upptagen - 7 februari 2012 19:53

    Att man kan sälja allt med rätt reklam...   Sofi.           ...

Av upptagen - 13 november 2011 17:53

japp, in med lite ny gammalt... En 200 årig kökssoffa å Råttorna trivs som fisken i vattnet..   Tiden finns nu när man inte far runt å tävlar så lite halsband knåpas det med här hemma.. Janne gillar verkligen att pyssla med grejer till hunda...

Av upptagen - 17 oktober 2011 10:02

Nu ställer vi av våra hundar för en behövlig vintervila... Vill passa på att tacka alla klubbar, hundkappare å familj för en trevlig tävlingssäsong, vi ses nästa år.. När vi kollar tillbaka på tjejernas första tävlingsår kan vi konstatera att d...

Av upptagen - 30 september 2011 09:58

Här har det firats 2års kalas för Kanelen å Hanna.. Prinsesstårta för våra 4benta PRINSESSOR.. Presenter, självklart..  Torkad oxlunga, skinkben, ostben å vanliga ben å levergodis..Undrar om de kommer orka runt på Åkers i helgen..? Cashen fick oxå ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards