Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

I helgen bär det av......

Av upptagen - 19 augusti 2010 19:26

...alltså inget WR SM om nu någon skulle tro det... Nä för vi har ju ingen hund... =(

Men jag hoppas att det går bra för dom vi känner och håller en eller kanske fler tummar å tår för  EMMALINES DJ: ARE OCH JJ:ARE...

HEJA HEJA !!

Nä i helgen bär det av in i varg och björn skogarna kring Ramnäs/Virsbo/Surahammar för att plocka lite guld... Svap å bär oxå! =)


Bilderna är tagna fr förra året hoppas på nya i år då vi har en tillökning i plockskaran... LillRåttan skall drillas in... =)

Jag slipper/kan inte följa med i helgen för ja jobbar... =(/=(       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av upptagen - 7 augusti 2016 15:50

http://whippet3-0.webnode.se/

Av upptagen - 7 februari 2012 19:53

    Att man kan sälja allt med rätt reklam...   Sofi.           ...

Av upptagen - 13 november 2011 17:53

japp, in med lite ny gammalt... En 200 årig kökssoffa å Råttorna trivs som fisken i vattnet..   Tiden finns nu när man inte far runt å tävlar så lite halsband knåpas det med här hemma.. Janne gillar verkligen att pyssla med grejer till hunda...

Av upptagen - 17 oktober 2011 10:02

Nu ställer vi av våra hundar för en behövlig vintervila... Vill passa på att tacka alla klubbar, hundkappare å familj för en trevlig tävlingssäsong, vi ses nästa år.. När vi kollar tillbaka på tjejernas första tävlingsår kan vi konstatera att d...

Av upptagen - 30 september 2011 09:58

Här har det firats 2års kalas för Kanelen å Hanna.. Prinsesstårta för våra 4benta PRINSESSOR.. Presenter, självklart..  Torkad oxlunga, skinkben, ostben å vanliga ben å levergodis..Undrar om de kommer orka runt på Åkers i helgen..? Cashen fick oxå ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards