Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

NEDLÄGGNING AV HEMSIDA

Av upptagen - 19 augusti 2010 20:21


Har fått veta att Marie Sandberg kennel Mibisan skickat ut mina blogg inlägg till Er ALLA på gruppmail!!!?

Förstår inte varför, och vet inte hur jag skall reagera.....

Jag har mina åsikter och gillar att skriva om det jag läser..

Det är andra gången Marie uttalar sig på detta vis, och jag har enligt henne inget inanför pannbenet. Jag skall oxå utsättas för personliga tragedier för att lära mig att  bli ödmjuk??

Har vad jag vet inget med männiksan att göra och förstår INTE varför hon tar åt sig..

Jag vet inte om jag ska känna mig hedrad eller förbannad att hon bifogar mina bloggar till människor jag inte känner eller viseversa...

Mina personliga bloggar kan läsas av Er på MIN blogg inte i andras mail eller liknande...

Att jag varit sjuk eller mina nära å kära skyltas på detta sätt (bifogade mail) gillas inte..

Jag hoppas ni förstår att jag ENSAM INTE kan påverka denna sidas nedläggning... Lika lite som jag kan beskyllas för något annat...

Jag har kontrat hennes egna uttalanden (sedan tidigare) likväl som andras uttalanden.. Och ord som proffs är något som tydligen sticker i ögonen ...

Men ingen reagerar på detta som mailas... ELLER?



ÖDMJUKASTE HÄLSNINGAR

Ann-Sofi Ahlström

Ni får själva dra en slutsats på allt detta..


 
 
Ingen bild

Anders Ytterberg

23 augusti 2010 11:59

Hej
Vem i´Västerås-WR har du varit i kontakt med ang träning i Västerås WR?
Hos oss är alla välkomma att prova på "prova på" dvs att springa en del av bana, dock får man inte springa hela banan innan hunden är lite större, och mognare i muskeler mm

Anders (Tränare i Västerås Whippet Race)

upptagen

23 augusti 2010 19:24

Anders!
Jag vet att jag får komma ner innan för att prova på.. Men Era regler har stått fast att börja på WR är 12 månader, vilket är UTOMORDENTLIGT BRA...
Regler finns ju för en orsak, och det är bra med tränare som du som vet vad som gäller och kan infomera nybörjare om detta..
Alla banor har inte denna info och det är den jag EFTERLYSER....
Har nog pratat med både uppfödare och NU aktiva i WR.. Plus att jag är uppväxt med detta och farit runt på olika banor i redan tidiga år.
Sofi

 
mor/mor

mor/mor

1 september 2010 14:36

Kom ihåg och ge inte Zafina någon kvällsmat..innan träning.

http://emmalines.bloggplatsen.se

upptagen

3 september 2010 10:15

Närå, har koll på läget...=) Hon ska ju springa såååå lååångt....=) En HEL kurva

 
Hanna

Hanna

2 september 2010 20:37

...hoppas få reda på nåt om och med Zafina - syrrelyrran, så jag smygläser lite...

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

upptagen

3 september 2010 10:14

Ska uppdatera lite.. Har jobbat mycket å flyttat MER..=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av upptagen - 7 augusti 2016 15:50

http://whippet3-0.webnode.se/

Av upptagen - 7 februari 2012 19:53

    Att man kan sälja allt med rätt reklam...   Sofi.           ...

Av upptagen - 13 november 2011 17:53

japp, in med lite ny gammalt... En 200 årig kökssoffa å Råttorna trivs som fisken i vattnet..   Tiden finns nu när man inte far runt å tävlar så lite halsband knåpas det med här hemma.. Janne gillar verkligen att pyssla med grejer till hunda...

Av upptagen - 17 oktober 2011 10:02

Nu ställer vi av våra hundar för en behövlig vintervila... Vill passa på att tacka alla klubbar, hundkappare å familj för en trevlig tävlingssäsong, vi ses nästa år.. När vi kollar tillbaka på tjejernas första tävlingsår kan vi konstatera att d...

Av upptagen - 30 september 2011 09:58

Här har det firats 2års kalas för Kanelen å Hanna.. Prinsesstårta för våra 4benta PRINSESSOR.. Presenter, självklart..  Torkad oxlunga, skinkben, ostben å vanliga ben å levergodis..Undrar om de kommer orka runt på Åkers i helgen..? Cashen fick oxå ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards