Alla inlägg under juni 2011

Av upptagen - 5 juni 2011 13:35

Ja, livet rullar på snabbt nu...

Det är snart skolavslutning för Trollen å de kommer ha sitt sommarlov helt ledigt!!

Avslutningskläderna är inhandlade å fin skorna står å väntar..

Det har varit mycket aktiviteter.. Sång, marknader å kalas.. Livet leker..

      Hundarna mår bra!

  Zafina har tagit sin första licens på Whippetrace..

Det gick KANON!!!!

A-Final
  
1a
Mibisan´s Mr Sunsapote
9,18
2a
Västanvind´s Black Panther
9,27
3a
Emmaline´s DJ Kristina Kanel
9,40
4a
Mibisan´s Challanger
9,47

 

Hon var jämn i sina tider...

Försök 1 9,40

Försök 2 9,42

Semifinal 9,50

Final    9.40

Lite bilder fr Södertälje WR..

Dessutom så var det nästan 30 år exakt på dagen som jag var där på Whippet race 16 juni 1981. Hittade en bild på mig och ljus Emma som låg på banan.. Kul.. Då regnade det(men vinst då), men igår sken solen... Så kan det vara ibland.. Solsken å vind i seglen eller regn med uppförsbacke.. Men som sagt igår en BRA DAG...

         

Hanna fick träffa lite kompisar fr förr.. Ewa å Håkan va där med sina hundar...

Å Hanna passade på att stjäla några pussar av pojkarna.. Hon va med som sällskapsdam igår då hon nyss löpt och vi vill att hon tar sin rundbane licens först.

Det har visat sig att även hon e en husse hund...

Så Janne har fullt upp..

Måste bara ge Janne lite kredd för hans noggrannhet innan lopp, han värmer å går å springer å visar å ägnar all sin tid till hunden som skall springa. Vilket är jätte skön för mig.. Då kan jag passa små troll å sköta tider å det praktiska..

Det va kul med WR som omväxling och Zafina har verkligen fått träna starter och trånga lopp.. 

Ha det, nu lite städning på schemat!

Sofi 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards