Alla inlägg under mars 2010

Av upptagen - 7 mars 2010 19:25

Hela familjen skulle ut å gå med Zafina. Janne ville åka in på någon fin väg där vi även kunde släppa henne... Slutade med att Zafina sprang lite medans vi väntade på Morfar...

VI HADE KÖRT I DIKE...

Janne slet i två timmar morfar hjälpte till.. De fick inte upp bilen!!!. Lite roligt va det ju, Trollen satt i baksätet och jag fick sätta mig bakom ratten för att försöka gasa upp bilen när Janne la granris under däcken.. Gasade kanske lite för mycket så Janne SKREK...

GASA INTE SOM EN GALNING..... Trollen satt tysta ca 5 sek sen började de TOK skratta...  

Sen fick vi höra det resten av kvälen... GASA INTE SOM EN GALNING MAMMA....

Va på väg att ringa bärgaren,

 så kom en man (Håkan) som bodde längre fram. Han hade 4wdrive. Så han drog ner oss ännu mer i diket så han kunde smyga förbi för att sedan dra upp oss... Vilken spänning... Upp kom vi. Jag, morfar och Håkans tjej fick hoppa upp på flaket å vara viktlast. Vilken syn....!

Nu är vi hemma å ungarna ska hoppa i bingen...

VILKEN EFTERMIDDAG...

  


Av upptagen - 5 mars 2010 13:24

SOLEN skiner å det är jätte skönt i luften.. Ska klä på Trollen å mig själv för att sedan åka till Proffsen...

Sen hem för att förbereda TACOS.. (IGEN)....Trollen gillar det å det funkar för oss STORA.

Men innan TACO kvällen ska vi in till STOR STAN  å  bowla...  Trollen har inte bowlat förut och jag vet inte om jag kan å Janne e PROFFS.. 

Zafina får hundvakt.. ( hoppas det ingår i vadslagningen)


TREVLIG HELG DÄR UTE....

Hoppas att ni har lika fint väder som vi...

Av upptagen - 4 mars 2010 11:46

Det gick jätte bra.. Janne är ju noga, 2 tim igår gick han runt å kollade lampor å dyligt..

Tror att det var 2 fel på ljusen ändå.. Å varningstriangeln va borta,, Men jag å besiktningsgubben hade inte tittat så noga för den låg där den skulle...

Bilen gick igenom så jag får nog besikta gamla pärlan oxå...   

Av upptagen - 2 mars 2010 09:58

Janne slet igår efter jobbet... Kom in kl 20.00 helt slut...

Detta är resultatet..   

Av upptagen - 2 mars 2010 09:54

Ska mota ut Trollen i riktning mot bilen.. Janne har som tur e gjort små smala gångar ut... Sen ska jag skotta av snön från bilen för att kunna åka till Mormor och Morfar.

Maja och jag ska på utvecklingssamtal på skolan kl 14.00 så lill Trollet och Råttan får vara hos PROFFSEN..        

Av upptagen - 2 mars 2010 09:51

Janne åkte på pumpen flera ggr.. Hon e kvick!!       

Av upptagen - 2 mars 2010 09:33

Trollen har sport lov i veckan så jag och Zafina är inte ensamma.... Det märks när trollen glömmer stänga grinden till sina rum.

Hörde att Zafina låg och tuggade på något??? Vad??? 

Hon tog verkligen vad hon behövde den lilla Råttan...     

Av upptagen - 1 mars 2010 08:52

Anar att mormor/mamma inte helt va nöjd med mitt förra kort.. Ja e ju RÅTTFÄRGAD nu.. (Kortet nedan Jag å min polare....)     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards