Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 23 januari 2010 19:27

  Eller tvärtom...  

Av upptagen - 23 januari 2010 19:21

Vi bad våra hjältar om lite hjälpa att röja pepparkakshuset..

Före och efter bild.  

Av upptagen - 23 januari 2010 19:06

                            

Av upptagen - 23 januari 2010 19:04

   Fullt i den lilla hallen...

Av upptagen - 23 januari 2010 18:43

Maja har haft sitt kalas idag. Det kom 8 st superhjältar hit...  

Lägger upp lite bilder på hur kalaset såg ut..

Kommer skriva lite mer om det sen eftersom jag nu sitter med paltkoma...

Tack Ove för hjälpen idag!!

Maja hälsar och tackar alla för fina presenter...  


Av upptagen - 22 januari 2010 08:57

Ska iväg å släppa Zafina hemma hos mormor & morfar, Hon behöver få sträcka ut sina långa ben.. Hon springer av och an i hallen, beter sig lite knepigt...?

Vet inte riktigt vad hon håller på med, ska kolla det. Jag tror att hon springer till buren för att gömma mat.

Mycket riktigt, hon hade hamstrat både i buren och i korgen...

Lustig liten krabat.... 


Av upptagen - 21 januari 2010 11:44

Sitter å väntar på Maja som kommer hem från skolan snart.. Hon kommer hem en snabbis för att hämta kläderna och syster..

Emma har kännt av svinsprutan, hon har feber och ont i huvudet.. Maja verkar klara sig...

Sen åker de till pappa..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards