Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 15 januari 2010 11:06

Tänkte bara visa Zafinas egna rundbana.. Har inte samma förutsättningar som systeryster Hannas men den duger...     

Av upptagen - 15 januari 2010 10:55

Zafina är svår att få in efter sina korta rastningar... Det bor nämligen tusenfyra fåglar i buskarna utanför här... Å tro inte att hon nöjer sig inte med dom tusenfyra heller... näää hon vill gärna ha dom i björken oxå..

Så dessa korta rastningar har nu blivit lååånnga....

Så funderar på om hon har lite fågelhund i sig...??? =)

    

Av upptagen - 15 januari 2010 09:47

Satt fart på gubbarna när det gällde snöröjning.

2gubbchefer blev så arga när jag påpekade bristerna i snöröjningen så de skällde så förbenat att jag kom av mig lite.. Men bara lite.

Jag fick iallafall ut någon vaktis som skulle besikta och åtgärda, och en chef ska personligen ut må måndag å besikta. De ni! Inte alla som får ut chefer till dagis...

Så jag hoppas att det är avspärrat och snöröjt (det mest akuta) när jag hämtar Emma idag.

Om inte PLAN B......    KRIG!!!! Närråå!

Jag ska bara införskaffa lite back up.. I form av Media och Ytterst ansvarig för allas år säkerhet... 

Av upptagen - 15 januari 2010 08:42

Fy skäms på er som inte kan fixa detta...!  

Av upptagen - 15 januari 2010 08:35

Kom till Emmas dagis imorse och såg att isen på taket var på väg att rasa. Vi har töväder och hela fastigheten är typ felbyggd.. Så all värme innefrån påskyndar rasrisken ENORMT...

Ska lägga in en bild på hur det ser ut.

Just nu så jagar jag alltså PEAB och fastighetschefen samt cehfen för barn och utbildning...

Sen blir det VLT om inget händer.

Jag får nämligen inte tag på säkerhetsansvarig här i byn....

Kul när man får vara "upptagen" så här tidigt på morgonen...

Av upptagen - 14 januari 2010 16:35

    Då måste du äta ,tänka andas och leva som en HARE....  

Av upptagen - 14 januari 2010 16:30

Imorgon måste jag ringa Chefen för barn och utbildning igen... Så här ser taket på Emmas dagis ut.. En livsfarlig risk för IS RAS... Detta inträffar varje år men ingen gör något. De spärrar inte ens av.. Som tur är så har ingen olycka inträffat än.. Man blir ARG när ingen bryr sig...     

Av upptagen - 14 januari 2010 10:32

   Sover gör hon inte nu... Hon jagar just nu haren...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards