Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 17 januari 2010 12:02

Tro nu inte att hon bara sover å myser för det gör hon inte... Men hon e så kvick att vi inte hinner knäppa något på henne när hon e vaken..

Idag är vi 4 vuxna så kanske lyckas vi ta något kort som hon fastnar på...       

Av upptagen - 17 januari 2010 12:00

Hon skulle sitta dygnet runt om hon fick... Men man blir impad av vad hon kan...  

Av upptagen - 17 januari 2010 11:57

Bilden talar för sig själv.. Snart har dom riktiga bissingar...  

Av upptagen - 17 januari 2010 11:14

Det blev pulkabacken för dom små trollen..Alla 3 troll åkte med husse..

Jag fick inte följa med för jag var sur å dryg...    

Stackars mig då... Jag som verkligen ville stå i en backe å frysa...

Så ja får fixa lunchen..

Sen ska vi till mormor å morfar å släppa Zafina på den STORA tomten.... Hon behöver det.

Av upptagen - 16 januari 2010 15:20

Zafina, Maja och husse är ute å goggar/går en prommis.

Emma blev piggare..skönt.. Men försvann efter lunchen.??

Vi httade henne i vårat sovrum sovandes raklång på rygg utan täcke  .

Hon hade kraschat ihop.. Tror hon har lite feber, stackarn.

Så jag tyckte att hon behövde lite sällskap, mmm va skönt att vila sina blå en stund..

Av upptagen - 16 januari 2010 12:03

Emma har oturen och spytt några ggr imorse..  

Nu är hon dock väldigt pigg.. SKÖNT..

Det är precis 1 år sen på dagen som hela familjen låg däckade i vinterkräkan... Hoppas att detta inte är det...

Så idag är det film och spel som gäller...

Av upptagen - 15 januari 2010 16:21

Nu är det dax för fredagsmys me lite go mat och slapp framför TV. Maja och Emma har redan tjuvstartat med drygmys framför TV...

Av upptagen - 15 januari 2010 11:20

Nu kom barnvakten till Zafina....

Mormor, så vi ska blogga lite IRL..   

Ska hämta   från dagis och skola...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards