Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 14 januari 2010 10:30

   Emma hjälper mamma å hackar lök.., därav simglasögona...

Av upptagen - 14 januari 2010 10:29

Maja bakar bullar hos mormor å morfar..  

Av upptagen - 14 januari 2010 10:15

Så nu har jag bråttom igen...

Ska tvätta en maskin eller två,

Läsa Aftonbladet, expressen och sen spana in nyheter på BLOCKET... å andras bloggar.

Ringa mamma/mormor

Hämtar trollen kl 14.00 fr dagis och förskola..

Ska ge matvraket Zafina lite extra lunch idag hon håller på att dööööö av hunger.

Hon måste ju biffa till sina 5,9 kg.

Mycket nu....  

Av upptagen - 14 januari 2010 09:53

Okey...

Har ju som sagt fullt upp med att vara upptagen så jag ska försöka hinna skriva vad jag ska "lägga mig i"idag...

Ska försöka få Chefen för barn och utbildning att svara på mitt mail jag skickade innan jul..

Men nu måste jag ut å kissa med Zafina....BRB..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards