Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 18 januari 2010 11:43

Man är väl totalt IQ befriad då man inte lyckas lägga upp videon..   

Har fixat youtube konto å allt.... Men det är säkert lätt..

 Hjälp, någon????

Jag kan avslöja att jag är lika blond som mina troll ,så det är kanske en avgörande faktor till att jag inte lyckas...    

Av upptagen - 17 januari 2010 22:59

   Brorsan fick jobba....

Av upptagen - 17 januari 2010 22:57

Tog några bilder ifrån videon... Ser ut som Zafina är längst fram,,,,       

Av upptagen - 17 januari 2010 17:39

              

Av upptagen - 17 januari 2010 17:32

Jag ska under kvällen oxå försöka mig på det där med videoklipp...

Jag lyckades filma Zafina och Cashen när de var ute å sprang...

Otroligt vad dessa små hundar kan.

Zafina har ju ingen hundkompis boende hemma och hon fick idag leka med sin äldre syster Marta...

Zafina kaxig och Marta var snäll, hon uppfostrade Zafina på ett bra sätt.. Lägger ut lite bilder på det.

Husse passade sedan på att klippa klorna, det går bättre för varje gång.. Envis dam den där Zafina, gnäller och skriker och ska ha full koll på läget... Men idag va hon duktig..

Av upptagen - 17 januari 2010 17:29

Ett kort blev det från pulkabacken... Så duktig man e..  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards