Alla inlägg under januari 2010

Av upptagen - 21 januari 2010 06:26

Klockan 5 imorse klev jag, systeryster å Janne upp för att hinna GRATTA Maja...

Mormor och Morfar kommer snart.. Tyckte nog att dom sa 07.15     

Av upptagen - 20 januari 2010 22:24

Har varit rökfri sen den 15 september-09...

Ville bara skryta lite...  


Natti natti

Av upptagen - 20 januari 2010 15:41

Tack Mormor & Morfar för fina RÖDA sparkar...

Pussisar från oss Maja och Emma       

Av upptagen - 20 januari 2010 09:57

Vlt ringde och frågade om något hade åtgärdat snöröjningen, de ställde lite frågor och sa sedan att de skulle återkomma efter de pratat med cheferna (ansvariga för snö fastighet och barn/utbildning).

Få se om det händer något nu....


Av upptagen - 20 januari 2010 09:47

Oj,oj,oj fullt upp... Ska fixa lite tårta och slå in presenter..

Sen blir det tyst hemma, tjejerna åker till pappa imorgon efter skola/dagis. De kommer hem till kalaset på lördag... För att sedan åka till pappa igen.. De ska tydligen iväg och åka STOR båt. Kul för tjejerna, de har aldrig åkt stor båt förut..

Sen kan det bli mysigt för trollen att få rå om pappa lite han har ju varit borta på jobb sen oktober.. Så de får passa på han åker om 20 dagar igen..

Men va tyst och ensamt det kommer att vara här hemma.. Zafina blev rastlös redan igår eftermiddag när trollen inte kom hem direkt fr skola/dagis.

Av upptagen - 19 januari 2010 16:30

      

Av upptagen - 19 januari 2010 16:21

Jag har försökt att jaga rätt på någon ansvarig för den här historien om is och snöröjning på tak.

Har pratat med Arbetsmiljöverket, Vlt, Får se om de kan hjälpa mig att få gubbcheferna att åtgärda.

Har pratat med en Hans fr plåtslageriernas riksförbund.. Han kan inte göra något handgripligen då han sitter i Stockholm men han skrev ett mail som jag kunde få använda mig av i mitt jagande av åtgärd.. All heder till dig Hans!

Dagens bilder fr DAGIS taket

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du blivit lurad idag?
 Va, jag, NÄ inte ja inte
 Aaaggggrrr, vad tror du?
 De lurade skjortan av mig...
 NÄ, MEN JAG HAR LURAT....

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards